PRAGA / VIENNA - GE Aviation Czech è ATB Antriebstehnik AG anu accunsentutu per esplorà inseme soluzioni di propulsione turbopropulsive per u mercatu di l'aviazione generale è di a mobilità urbana in a gamma di putenza trà 500 è 1000 SHP, sfruttendu a tecnulugia di i motori di l'aeronautica di a serie H di GE è e macchine elettriche ATB.Diverse cunfigurazioni seranu investigate è una prima prova di prova di cuncettu hè destinata à fà più tardi questu annu.
"Semu entusiasti di cuntribuisce à u sviluppu di sistemi di trasportu più sustinibili è di volu più verde", hà dettu Michele D'Ercole, presidente è direttore esecutivu di GE Aviation Czech, Business and General Aviation Turboprops.
GE Aviation Czech furnisce ancu l'integrazione di u sistema supportata da i principali centri di ricerca europei per a propulsione elettrica è altri partenarii chjave per i sistemi di batterie.
"Semu estremamente orgogliosi di unisce i nostri sforzi cù GE per investigà e nuove soluzioni turbopropulsive cumminate cù a nostra tecnulugia elettrica di u sistema", hà dettu George Gao, Chief Executive Officer ATB.
"A suluzione hà per scopu di cumminà simplicità è densità di putenza per una unità adattata per u mercatu di l'aviazione generale turbopropulsiva", hà dettu Francesco Falco, VP Global Sales & Marketing di ATB-WOLONG.
U prughjettu si aghjunghje à l'investimentu di $ 400M + chì GE Aviation persegue in Europa in u prugramma turboprop, cumprese a so nova sede Turboprop in Praga, induve a Serie H hè fabricata è u novu mutore GE Catalyst hè sviluppatu è pruvatu.
Tempu di Postu: Dec-30-2023