banner

Chì determina a dimensione di u mutore?

Oghje, u spaziu di dispusizione di u mutore di u mutore in u novu disignu di veiculi d'energia hè limitatu, sottu à a cundizione di scuntrà u layout di u spaziu di u veiculu, ma ancu un sistema di cuntrollu di mutore cumpletu nantu à urotazione di u mutoreesigenze tempu di risposta, chì abbisogna una scelta raghjone di rapportu diametru di lunghezza ilettricu, accumpagnatu cu lu currenti liggeru, tendenza integrazione, u miniaturization raziunale è efficaci di u mutore hè diventatu assai impurtante. A dimensione di u mutore hè un certu esigenza di dimensione, simile à l'"altezza" di e persone, a lunghezza assiale di u mutore L hè simile à l'"altezza" di e persone, u diametru di u mutore D hè simile à a "circunferenza" di e persone, u rapportu di i dui. hè u rapportu lunghezza-diamitru, à determinà u rapportu lunghezza-diamitru di u mutore, ci vole prima determinà una seria di paràmetri chjave di u mutore. Comu tutti sapemu, a putenza di u mutore = vitezza * torque. U vulume è a putenza di u mutore ùn hè micca una relazione troppu diretta, u mutore vole miniaturizà, avete bisognu di cunsiderà l'aumentu di a putenza di output in u casu di u voluminu constantu (putenza di output = carica magnetica × carica elettrica × velocità), chì significa chì u u voluminu pò esse più chjucu in u casu di putenza di output constante.

Cumu migliurà a putenza di pruduzzioni generale è riduce a perdita sottu a premessa di u stessu voluminu hè a principal difficultà di u mutore chì diventa più chjucu. I principali dui fattori chì afectanu a putenza di output di u mutore, unu hè a vitezza, unu hè u torque, u pruduttu di i dui hè altu, a putenza di output hè grande, in più di a necessità di cunsiderà a carica elettrica di u mutore A. (u flussu magneticu efficace di u circuitu magneticu di u mutore) è a carica magnetica B (u numeru di ampere-turni quandu a bobina hè energizata).
06c2b2b8280d43dcde7086dd1496d9e

Solu u mutore hà una grande corrente o una alta densità magnetica pò usà un mutore più chjucu per pruduce un torque più grande, è u mutore per passà una grande corrente, pruducerà a perdita di resistenza è u calore, chì portarà à un costu è benefiziu sproporzionatu, cusì pò solu migliurà a densità magnetica, vale à dì l'intensità di induzione magnetica. L'energia di u mutore di magnete permanente hè trasmessa à traversu u spaziu di l'aria trà fissu è rotore in forma di energia elettromagnetica, cusì u disignu di u mutore deve trattà cù diverse densità magnetiche, cum'è a densità magnetica di l'aria, a densità magnetica di i denti, a densità magnetica di u jugo, a media. densità magnetichi, è a densità magnetica massima.
Per aumentà a carica magnetica B, hè necessariu di avè boni materiali cunduttori magnetichi. A causa di l'effettu di saturazione, a densità magnetica massima in u fogliu di l'acciaio elettricu pò ghjunghje solu à circa 2T, per via di l'esistenza di slot di denti, cusì a densità magnetica di l'aria hè menu di 2T, in generale intornu à 1T, per ottene una più alta. a densità magnetica, a necessità di una bobina elettromagnetica alta corrente per eccitare o eccitare un magnete permanente d'alta remanenza.

Bobina elettromagnetica High currenti stessu sarà calore, ci hè un limitu currente, magneti permanenti alta remanence sò metalli rari, assai caru, cusì a carica magnetica hà ancu un limitu.

Inoltre, ci hè un modu per riduce u voluminu di u mutore, vale à dì, in u casu di putenza constante, se vulete riduce u voluminu di u mutore, pudete riduce u torque di u mutore, chì aumenterà a vitezza di u mutore, è infine aduprà u riduttore per ottene u scopu di riduzzione di u voluminu.


Tempu di post: May-22-2024