Cù a ricerca cuntinua di l'efficienza di u mutore, i rotori di slot chjusi sò gradualmente ricunnisciuti da i pruduttori di mutori. Permutori asincroni trifasi, a causa di l'esistenza di statori è rotori grooves, a rotazione pruducerà a perdita di pulsazioni. Se u rotore adopra slot chjusu, u spaziu di l'aria efficace hè accurtatu, è a pulsazione di u campu magneticu di l'aria hè indebolita, riducendu cusì u potenziale di eccitazione è a perdita di u campu magneticu armonicu, chì aiuta à migliurà a prestazione di u mutore.
A direzzione di l'arcu hè un paràmetru impurtante di u rotore di slot chjusu, in u casu di u listessu tipu di slot di rotore, l'scelta di l'altitudine di l'arcu di ponte differente avarà diversi gradi d'impattu nantu à u rendiment di u mutore. L'impilamentu di u rotore di slot chjusu per via di alcuna slot invisibile, a verificazione di a pulizia hè difficiule, faciule d'apparizione di un problema di dente di sega nascosto, aumenta i fattori incontrollabili.
L'usu dislot chjusu di u rotore, mentre chì riduce a perdita di perdite è u cunsumu di ferru di u mutore, aumenterà a reattanza di fuga di u rotore, risultatu in una diminuzione di u fattore di putenza, aumentu di a corrente di carica di u stator, aumentate perdite di stator; u torque di partenza è u currenti di partenza diminuinu, u tassu di turnover aumenta. Per quessa, quandu si usa u slot chjusu, i cambiamenti in i diversi dati di rendiment deve esse cunsideratu simultaneamente per ottimisimu u rendiment generale di u mutore.
Chì ghjè un mutore à induzione?
U mutore di induzione si riferisce à un tipu di stator è rotore per induzione elettromagnetica, inductance current in u rotore per realizà un mutore di cunversione di energia elettromeccanica. U statore di un mutore di induzione hè custituitu di trè parti: core di stator, bobina di stator è sediu. U rotore hè custituitu da u core di u rotore, l'avvolgimentu di u rotore è l'arbre di u rotore. U core di u rotore, chì hè ancu parte di u circuitu magneticu principale, hè generalmente fattu di fogli d'acciaio di siliciu impilati à un spessore di 0,5 mm, è u core hè fissatu nantu à l'arburu di u rotore o u supportu di u rotore. Tuttu u rotore hà un aspettu cilindricu.
Uavvolgimenti di rotoresò spartuti in dui tipi: cage è wirewound. In cundizioni normali, a velocità di u rotore di un mutore d'induzione hè sempre ligeramente più bassu o più altu ch'è a velocità di u campu magneticu rotativu (velocità sincrona), cusì i mutori d'induzione sò ancu chjamati "motori asincroni". Quandu a carica di un mutore d'induzione cambia, a velocità di u rotore è a velocità di rotazione differenziale cambianu in cunseguenza, cusì chì u potenziale elettricu, l'attuali è u torque elettromagneticu in u cunduttore di u rotore cambierà in cunseguenza per adattà à i bisogni di a carica. Sicondu u ritmu pusitivu o negativu di rotazione è a dimensione di u mutore à induzione, ci sò trè tippi di stati di operazione: mutore, generatore è frenu elettromagneticu.
Tempu di post: 24-ghjugnu-2024